Hann inte blogga imorse :S

Tjena hej :)
Nu är jag hemma från satn med mamma och lille bror, hittade inget att köpa. Igentligen skulle kah köpa en tröja från hm men dom hade inte den däe jag var jallla fall så jag orkade inte irra runt på hm hela dagen. Men nu är jag hemma och inte gör något, jo jag lyssnar på musik men ändå. Tänkte ut och springa men det REGNAR!!! När det inte snöar så regnar det istället och när det inte regnar så snöare det. Jag är trött på sveriges väder. Vill ha sol för en gång skull. Mamma sa imorse att det skulle bli 15+ grader nästa vecka. Det gillas ju :) Snert kommer kusinerna in och jag är barnvakt..! Dom är jalla fall inte så små och jobbiga men ändå.

 Kusin Fanny!

 Kusin Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0