Gårdagen med Lisa ♥ Dagens inlägg

Onsdag: Igår var det skolan hela dagen. Sen hade vi idrott och vi hade frispi (sorry för stavnigen om det). Det var jätte kul och jag har nästan vg. Sen hade inte Lisa något göra efter skolan så jag hänka med henne hem. Vi gjorde massa saker. Tog kort, hoppade stutts matta, kosade med hennes kaniner och sen så skäkade vi mellis och bara pratade. Jag hade jätte kul hos dig Lisa. Tack så mycket för den nya headern. Jag fick ett sms av Lisa sen på kvällen och där stod det att hon hade gjort en ny header. Jag är super nöjd med den. Det var dörför att vi tog kort hela tiden när jag var Hos Lisa. Sen kom mormor och morfar och hämtade mig och ses så gjorde inte så mycket på kvällen.

Torsdag: Han inte blogga imorse för jag ville hellre sova än att blogga. Jag har inte gjort så mycket idag. Mormor fyller år så ska vell gratta henne och typ åka till henne. Det blr smörgåstårta och sen fika. Det är vell det man brukar få när man är hos mormor. Jag tycker att dte är det vanligaste jalla fall. Men sen ikväll så kommer det bilder från idag och lite natur bilder som jag har tagit dom senaste dagarna. Har inte orkat att lägga upp bilderna för jag har inte mått så bra. Jag har kännt mig sjuk. Kommer inte bli så mycket uppdatering i morgon. Vi är ungefär 10st som ska sova hos Lisa. Det kommer att komma bilder på hela dagen och kvällen imorgon. så jag kommer att blogga mest på lördag. och så kommer lisa kanske att sova hos mig men det är bara kanske ^^
Ses sen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0