Första dagen i skolan helt okej..

hejsan!
Då var man tillbacka i skolbänken igen. Men en väldigt lungn dag och näsatn inga läxor (matte,svenska) men ändå. Hade först läsning läser en bok som jag nte ens kommer ihåg vad den heter. Men jag har inte bara vart i skolan. Eftere skolan så åkte jag till stan med girlsen (Lisa,Ingrid,Matilda). Super kul hade vi. vi gick mest runt och tittade. Men det blev några inköp.

Matilda: Puder, Väska (super söt väska)

Ingrid: Smink (kommer inte ihåg vad det var för smink)

Lisa: Mat ^^. Men hon provade skor och en klänning till konfan. Klänningen är frän JC och skorna är från skopunkten.

Lovisa: Mat ^^. jag tittade på lite saker men jag tittade mest efter solglasögon.

Dagens Bilder:





Här är lite gratis prover på: Rengörning, Primer och en parfym. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0