Hejsna!
Hittade inte på någon bar rubrik idag så det blev ett hjärta istället. Jag har vart i skolan idag och läst ut min bok som jag ska resensera. Den va inte så bra men men vill ju ha betyg. Jag hippas på ett vg ^^. Men nu ska jag inte bara skriva om svenskan. Vi ska börja med första världskriget på son. Det värkar super spänande. Sen händer det vell inte så mycket mer. På fredag blir det stan med kärre och Anrea. Har inte träffat Andrea på skit länge så saknar dig<3!! Sen på lördag blir det att prova konfa klänning och allt som ska vara till. Jag vill också passa på att säga att jag ÄLSKAR SOLEN ute. Det är så skönt ute. Solen har ju börjat värma så man går utan jacka när man går hem. Nu ska jag plugga till svenskan. Vi ses vell senare ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0