tisdag 10 januari

hej på er alla bloggisar!
Nu är jag hemma från Lisa, det har vart en väldigt trevlig dag med den filuren. Först så var vi hemma hos henne och tog det lungt sen så åkte vi hem till mig och åt middag. Efter typ en timme hemma hos mig så blev det en tripp ner till stan för att besöka Daisy Kintu på Cafe' Linne! Jätte mysigt, blev en kaffe och en liten fika sak att äta, Moms fillibaba! Sen nu har jag vart hemma nu en timme och jag har badat. Skönt att göra sig lite fräsch innan skolan börjar.
Nu ska jag vara helt ärlig! Jag saknar faktiskt skolan lite grann. Eller inte plugg och så utan bara att man har någonting att hela dagarna. För mitt lov har vart lite ddött tycker jag faktiskt. Inte kul alls. Så klart har jag gjort saker men inte hela tiden. Så där kom en sanning som aldrig nog kommar att nämnas igen... Men nu ska jag nog ta en kopp te och ba mysa. Ses i morgon!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0