Green eyes!

hej på er alla!
Nu sitter jag hemma hos elinor och dricker pucko och sanckar! skit mysigt nu efter skolan och så faktiskt. Idag har jag inte gjort så mycket utan jag har bara tagit det lugnt och vart i skolan. I skolan så bakade vi tårtor och sålde i butiken. Det var sjukt roligt. För jag är den personen som älsakr att göra nya saker hela tiden och pröva allt.. typ..
Idag har jag faktiskt prövat en ny sak.. Jag har faktiskt lånat elinors linser som är gröna. Det ser helt okerj ut men det är inget som jag skulle kunna leva med i rsten av mitt liv men gansak kul att ha ändå. Lite så här förändring i vardagen.. hehe! Men nu ska jag och elli pelli ponken till donken och äta middag1 Peace! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för bitterfitta som har kommenterat över?! Men ett tips är att kolla din stavning, skulle göra det skönare att läsa

2012-01-12 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0