En livs historia som tog en kvart att skriva och komma på

Hejsan Hoppsan!
Jag heter lovisa och har startat cheerblond.blogg.se. Som ni ser är jag inte blond, men brukade vara det och enligt vissa så är jag det i sättet. Jag bor i Gamla Uppsala med min familj och sälkt. Det kan man j tycka är lite konstigt. Det tycker jag med. Jag går i Ärentuna skolan i storvreta och det är en lantis skola. Där har jag många vänner. Men det är jag inte säker på att jag har. Men jag kan ju låsas om det på min kända blogg. Jag har ju inget liv heller. Jag sitter bara och bloggar hela dagarna. Från morgon till kväll.
På fritiden så dansar jag och gymar. I min 11 åriga kariär som dansare har jag dansat: Cheerdance, Showdance, Jazzfunk och Mix. Men jag har hållt på med Showdance längs. Sen kan man ju också stå och dansa farmför spegeln hemma Om man inte har något att göra som jag har just nu.
Jag har ingen pojkvän i dags läget. Jag känner att jag inte är redo för ett förhållande just nu. Just dte, jag har ett förhållande med min kompis Sara Öfveberg. Men tycker jag att det gills inte som offecielt utan det är bara mer på skoj. Jag tycker värkligen om varann. Vi har ej utfört något sexuellt ännu utan vi får från "komlicerat förhållande med Sara Öfvebrg" till "I ett förhållande med Sarar Öfveberg" och "Gift med Sara Öfveberg". Men nu i dags läget så är vi förlåvade men vi har inga ringar. Vi tycker att det är onödigt att ha när det inte ens är på riktigt.
Den snyggaste modellen i hela värden är Oscar Spendrup. han är modell för Bomerang, H&M, Nelly.com och Dolce and Gabbana. Så han är väldigt känd enligt mig. Jag tycker personligen att folk borde känna till honom. Inte bara kolla på bilden och säga "han är as ful". Då åker den personen på en rak höger. För han är den snyggaste. bästa, hetaste, sexigaste och porrigaste modellen som finns i hela vida världen.
När jag var liten så drömde jag om att bli delfin skötare på kolmården. Jag var väldigt allergisk när jag var liten. Jag tålde inte katter, hundar. Ni förstår djur med päls. Sen var det massa annat jag var allergisk mot inom mat. Men det är väldigt mycket. Så det är bara onödigt att skriva på ett så här långt inlägg. NU ska jag...
Duscha och bara softa med en bra film. Förlåt för det extremt tråkiga inlägget. Har man inget liv så har man inte. Det kommer nog lite bilder sen.

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0