VALBORG

nu bloggar jag igen!
Jag ver inte varför jag inte har bloggat. Jag har bara inte haft tid och jag har vart lite halv sjuk och så har jag massa allergier. Nu känns det som jag bort förklarar mig men nej. Allt som jag slriver på blggen är sanning och tycken om saker och ting. Men nu sak jag berätta om Fredagen och sen Lördagen.
Freddag: Började med att åka hem och chilla ett tag. Fixade mig lite också efter skolan. Sen drog jag till Storvreta på film kväll med Emil, Arre, Robin, Chrille och dom andra pojkarna. Det var en kvalborg.
Lördag: Vi vaknade runt 11 och började äta frukost och sen blev det massa fixande inför kvällen. Så vi drog till stan runt halv 8. Sen blev det eriksberg hela kvällen. Det var bara mys och massa annat roligt. SEn tog vi bussen hem halv 3.
Jag tänkte sova nu. Så jag uppdaterar i morgon. Jag är helt slut och bara orkar inte. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0