Svar på tal om mitt hår

mathilda om Resultat!:
hade du sådär mörkt på bilderna innan och fick de sådär bra blont? :O 
SHIT! hur gjorde du?! du måste berätta!

Svar: Ja jag hade till och med mörkare än på bilden ett tag. Jag har inte alltid haft så mörk hår så jag tycker själv att jag passar i båda färgerna. Jag fick den blonda färgen genom att sitta hos frisören i 5 timmar. Först så av färgade jag gåret så det blev orange sen la min frisör i massa naturligt blonda slingor så att det ser mer naturligt ut. Jag tycker inte att det är fult att färga med "hemma färg" men det brukar oftast bli gult om man färgar från brunt till blont och den färgen jag har nu heter candre tror jag. Slingorna i håret heter champange och sand (varma toner). Hoppas du fick ett bra svar på din fråga :)

Kommentarer
Postat av: HANNA

snygg blogg :D

2011-05-28 @ 18:01:41
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0