Smidigt, Snabbt och Snygga

Tjabba!
Nu är jag hemma och kan blogga. Har vart och tränat och köpt lite silver shampoo. Mitt hår är ju gult och jag vill tyvärr inte matcha solen som visa andra gör. När jag kom hem så låg det en överraskning i brevlådan. Mitt löshår har kommit. Hur snabb leverans var det inte? Slutstats: VÄLDIGT SNABBT!
Idag har jag bara haft hemkunskap och sen har jag haft svenska prov. Sen slutade jag. Tyvärr så missade jag stadsvandringen inne i stan. Så min lärare sa att jag fick sluta. Ganska skönt ändå. För då åkte jag hem och solade men det misslyckades jag med. Det var ju inte så bra. Men men. Lägger uppp bilder sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Varifrån beställde du löshår? :)

2011-05-26 @ 19:01:23
URL: http://sofiepetterssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0