Måndag/Tisdag

nu skäms jag lite. varför lovar jag saker jag som jag inte håller. fy skäms. detta är inte bra för mig och min blogg.. Igår så var det skolan. Måndag var det också. Igår var det världens chilldag. Först hade bara jobba på svenskan sen fortsatte det med so och sen slöjd. Lunch sen efter det. Sen slutade vi efter idrotten. Hade ingen matte. Så skönt faktiskt. Sen åkte jag och Lisa hem till mig och gjorde allt vi brukar göra. alltså inget. Men sen på kvällen så gick vi på promenad och sen blev det te drickande.'
det är ju operation dagsverket så jag och lisa ska städa och baka bullar så vi hjälper barn i Sverige. Så det är det vi ska göra idag. Vi kanske hinner med ett stan besök också. MÅSTE HITTA BALKLÄNNING!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0