Andra bullar med Lisa mattsson/ detta inlägg skulle egentligen vara uppladdat igår!

Tjenare!
Började dagen klockan 8 men att baka bullar. Som ni alla kanske vet eller dom som har bakat bullar. Att det tar sjukt lång tid att baka. Drygt och allt är bara jobbigt, kladdigt, stökigt m.m. Aja sen blev det att städa massor som vi hade stökat till och sen fixa lite sådannt, det var ju trots allt operation dagsverket så man ska göra det för välgörenhet så jag och Lisa skrapade ihop 200kr till barn i Sverige.
Efter det så fixade vi oss. Vi hade eller jag hade mjöl i hela ansiktet och på kläderna så det var ju kanske tvunget att byta kläder och fixa. Köpte lite saker på stan. Ett linne, en plånbok och sen ett par örhängen. Skulle egentligen träna men jag pallade inte. Så jag drog hem och hade det mys.
Nu när jag har kommit hem så har jag pluggat, pluggat, pluggat, pluggat, pluggat, pluggat, pluggat, pluggat ni fattar. Tänkte göra det lite mer nu. vi hörs!
Kärlek
Här ska det bli andra bullar.
Sen vid små timmarna så blev det kärleks prat och massa goa bilder på snygga men.
BIG i sex and the city! ♥

Bilderna tagna av: http://mattssonlisa.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Lisa

du får skriva att du har tagit mina bilder snisk! :p

2011-05-26 @ 18:36:35
URL: http://mattssonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0