8 timmars sömn är inte bra..

hej!!!
Fan vad värt att somna klockan 17.oo och sen vakna kloakn 1 ungefär i natt. Nej det tycker jag inte. Jag har vart vaken hela natten och pluggat eftersom att jag inte har pluggat innan så mycket efetrsom att vi har haft massa annat. Som läxor, inlämingar och föredrag. Jga har jobbat rumpan av mig käns det som. Jag går i skolan, tränar sen sover jag. Jag hinner typ göra läxor på helgerna och sen när jag inte sover. Ja just det jag äter också där i mellan. Jag har verkligen inget liv asså. Men aja, det är fredag idag. Tagga till ikväll då! Grattis alex på din 19års dag! Den kommer att bli kanon. Kameran kommer naturligtvis hänga med och då blir det massa bilder och massa annat skoj. Nu ska jag plugga vidare.
Igår så började skolan med massa lektioner. Det hände inget speciellt tycker jag. Jag hade föredrag som jag gjorde på no lektionen sen så var det att åka till stan poch fika med Emma en snabbis. Där blev det massa snack. Jag hoppas att du njöt riktigt av colan du drack Emma. Emma står i kassan och säger en cola tack, hon tar fram en 20 lapp. Han i kassan säger 29 kr tacl. EMMMA FLIPPAR! Sen blev det träning, sömn och plugg.
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0