Svaren på lite fråger ni läsare har ställt

hej! du har olika färger på håret på alla bilder men vilken hårfärg är din naturliga? :)
underbar modeblogg! <33333
Svar: Som naturligt så har jag blont men nu på sista tiden så har mina kompisar kvingat mig till att bli spontan så nu är jag brunet. Det var rött från början men det blev ur tvättat super snabbt så ska försöka att fixa till det hos frissan!  Tack så mycket!

fint ! jag har en fråga... vem tycker du är snyggaste tjejen respektive kille på ärentunaskolan? typ vem har finast hår och vem har snyggast stil och vem är vackrast o lite så skulle du inte kunna skriva det?
Svar: Jag tycker att det inte angår dig överhuvudtaget. Men visst! det finns vissa som jag tycker om håret på och vissa stilar. Jag har favoriter men det tänker jag inte ytra min om i bloggen. 
 
Hoppas ni/du uppskattar svaren på frågorna!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej uppskattade inte svaret. Varför kan du inte skriva

2011-02-14 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0