Plugg, plugg, facebook!

hejsan
Nu sitter jag och glor på tv lite. Det är inte det ända jag har gjort. Jag har också pluggat so och svenska. Känner mig bra och duktig. Det är ju prov i morgon så då måste man ju plugga, annars kommer det ej gå bra för mig så måste plugga plugga och åter plugga! Så nu ska jag ska jag också skriva om dagen och inte bara klaga på plugg.
Idag så hade vi hemkunskap, det blev lax och räk pasta med fullkorns pasta! Det är väll nyttigt? Sen så hade vi massa andra lektioner sen blev det konsert i matsalen. Dom var jätte duktiga men den var lite lång men man stod ut alla fall. Sen blev det hem gång. NÄR JAG SKULLE AV VID MIN BUSSHÅLLPLATS SÅ SLÄPPTE HAN INTE AV MIG VID DEN. SÅ FICK GÅ AV I GAMLIS, BLEV SÅ JÄVLA IRRITERAD! plugg nu! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0