Lite frågor jag fick

Förlåt men jag missade frågestunden, hoppas du svarar på mina frågor ändå! <33
1. Är du oskuld? Vem förlorade du den till isåfall?
Svar: Jag är inte oskuld jag förlorade den på sista april och det är en så hemsk människa så jag ångrar det jätte mycket.
2. Vilken BHstorlek har du?
Svar: Jag tycker jag har normal 75B.
3. Hur lång är du och hur mycket väger du?
Svar: Jag är 165,5 cm lång, jag vet ärligt inte hur mycket jag väger.
4. Har du löshår?
Svar: Nej, 100 % äkta hår.
5. Vad använder du för smink? Har du läppbalsam?
Svar: Jag använder, Conceler, brun puder, mascara och ögonbryns penna. Kan lägga upp bilder på vad jag använder.
6. Varför lägger du till vem som helst på facebook, du känner väl inte ens alla dem?
Svar: Det är så klart jag inte känner alla på min facebook. Men det är några som man kanske vill prata med som har har träffat en gång.
7. Hur brukar du göra dina smycken, de är skitsnygga?!
Svar: Jag tänker på det jag gör mest. Jag kan lägga upp en video om det gillas!
8. Tycker du själv att du har koll på de nya trenderna?
Svar: Nej, det tycker jag inte. Jag har på mig det jag tycker om och tycker det är snyggt och bekvämt. 
9. Är du på G med någon just nu?
Svar: Nej, det kan jag inte säga.
10. Varför festar du med 94or och hur känner du dem? T.ex Conrad, Thore och Edwin eller vad dom nu heter?
Svar: Jag får väll festa med vem eller vilka jag vill. Jag är inte med dom längre. Eller jag umgås inte med dom. Man växer ju ifrån varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0