Latchigt

hej bloggen!
Jag har egentligen inte så mycket att skriva om utan jag har nu SPORTLOV och det kommer jag göra till det bäsat lovet någonsin. Idag var det först skolan. Jag slutade 1 åkte hem runt 3 så fixade jag i ordning med för jag skulle träffa D! Sen på stan så träffade jag Cepand och det blev en lite pratstund där också. Köpte ett spets linne och ett par örhängen. Bilder kommer i morgon. Sen när stan stängde så gick vi till något mysigt ställe som ligger vid Burger king så där satt vi och myste hela kvällen med Mosarella toast och te. Kvällen man aldrig glömmer. Nu blir det te och en NICE rulla. Uppdaterar i morgon med bilder och annat fräckt och latchigt! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0