Jag har en känsla.

hej på er!
Nu har jag ork att blogga. Idag var det en HELVETES dag. Hade as ont i ryggen, halsen och ögonen. En sjuk dag helt enkelt. Min mat idag har vart Ipren och vanlig mat också så klart. Annars skulle jag dö, eller inte dö men vara döds hungrig. Hade en vanlig tråkig onsdag. Med bara tråkiga lektioner. Som matte, svenska, engelska, so. Ja vad säger man med stora bokstäver? TRÅKIGT! Sen så blev det Titanic film på engelskan och svenskan. Sen blev det att åka hem och spela lite sims hehe! Nu ska jag fortsätta att kolla på film och mysa. Kärlek

Kommentarer
Postat av: Hamdii

Förlåt men jag missade frågestunden, hoppas du svarar på mina frågor ändå! <33

1. Är du oskuld? Vem förlorade du den till isåfall?

2. Vilken BHstorlek har du?

3. Hur lång är du och hur mycket väger du?

4. Har du löshår?

5. Vad använder du för smink? Har du läppbalsam?

6. Varför lägger du till vem som helst på facebook, du känner väl inte ens alla dem?

7. Hur brukar du göra dina smycken, de är skitsnygga?!

8. Tycker du själv att du har koll på de nya trenderna?

9. Är du på G med någon just nu?

10. Varför festar du med 94or och hur känner du dem? T.ex Conrad, Thore och Edwin eller vad dom nu heter?

2011-02-10 @ 11:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0