Jag har bara snygga vänner!



Sara, Daisy, Carro, Jag, Fellan
Började med massa brudar, pizza och massa mys bara! Haha musiken kom ju också in i bilden där någonting!


Fellan, Jag, Simon
Sen kom det lite sköna pojkar också som Bonazzi tex!


Carro, jag
Sen måste man ju fixa sig lite också framåt kvällen


Daisy
Sen kom myskläderna fram och musiken stängdes av och vi började chilla och ta det lungt. Det räknas ju också till tjej middag!


Jag, Felicia
Min älskade Askim<3



Hela kvällen var NICE!!
Älskar er brudar!



Det kommer väll komma någo skriftligt inlägg också ikväll. För nu pallar jag inte skriva så mcyket. Jag är så jävla trött och slut i kroppen! Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahhahshshshshshhahahahahaha snygga!!!! Hahaha

2011-02-06 @ 20:32:05
Postat av: ellensjo

Haft en bra dag? :)

Kram

2011-02-07 @ 17:12:04
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0