Här kommer svaren på frågorna

Hamdi om FRÅGESTUND NU!:
*han som tog din oskuld.. va det nån du kände eller någon helt random? XD
* har du haft sex flera gånger efter det?
* hur kan du ha så fina ögon? :P
* Super duper fin blogg :))))

Svar: 1. haha vilken fråga. Jag kände han. Jag vill inte känna han längre..
         2. ja det har jag. Men nu ska jag vänta på den rätta.
         3. Det har jag faktiskt ingen aning om. Det går väll i släkten som man brukar säga ;)
         4. Tack så mycket!
   
Anna :D om FRÅGESTUND NU!:
Din blogg är jätte bra! Är du kär i någon just nu? :)

Svar: man tackar för det, ja jag är kär i underbar kille.
   
z om Dagens lördag är nu söndag:
beutiful picture as always !

Svar: Tack så mycket!
   
     
mallan om FRÅGESTUND NU!:
Har du bra betyg? :)<333

Svar: Jag har inte högsta betyg men jag försöker så gott som jag kan :)<33
   
nathalie om FRÅGESTUND NU!:
Vilket gymnasium ska du gå på? :)

Svar: I första hand har jag valt John Bauer Estet media och som andra hand val YA- mode design! :)
   
Anonym om FRÅGESTUND NU!:
Vart köper du alla dina kläder?

Svar: Jag har inget speciellt ställe där jag köper alla mina kläder på. Det jag tycker är snyggt köper jag men jag har 3 st favorit affärer.
1. Weekdag
2. Bik bok
3. Hm

Jag hoppas att ni uppskattade svaren på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0