Denna söndag är Chill

Hej på er! Idag har jag ork att blogga. Jag mådde inte så bra igår så det får bli ett må bra inlägg idag. Idag har jag legat i sängen hela dagen och gör det fortfarande och jag har bara kollat på tv. Så himla skön sista dag på lovet. Ska snart börja fixa mig för ikväll blir det resturang med tjejerna i klassen. Så mysigt har inte träffat dom på hela lovet. Man behöver alltid på litliga vänner som ni tjejer! Sen blir det väll ett inlägg när jag kommer hem också. Ja just det, bildena från Snowball är ute på facebook nu så lägger väll upp dom innom tiden får vi se. Aja ska fixa mig nu lägger upp dagens outitt också om jag hinner. Kärlek till er denna söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0