Åååå gud vad jag garva

hej på er!
Idag så började dagen med att jag inte pallade gå upp ur sängen så jag nästan försov mig. Men icke sa nicke. Kom i tid. Sen fortsatt dagen rulla på med massa vanliga lektioner som matte, engelska, no och svenska. Sen efetr att vi hade slutat 10 minuter tidigare så blev det ett sprong till tåget för att hinna med det. DEt var på håret att vi ha men som tur så var alla långsamma så vi hann med höhö! Sen ar det av till stan och fönster shoppa. Hittade massa skor som jag la upp för ungefär 2 timmar sen. Någon av paren ska bli mina. Får se hur det blir med ekonomin okcså. Har inte så mycket pengar just nu så måste spara till massa stuff. Aja nu ska jag sätta på en skön rulle och somna till den. Har idag också även pluggat. Mys kan man säga till det. Kärlek till er och gud vad jag garva...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0