Vill ha dig i mörkret hos mig

hej bloggen!
Nu sitter jag vid datorn efter en rolig kväll/natt igår. Va med massa människor där, vet ej vad jag gjorde eller vad jag gjorde. haha, kön vad döden. Jag och många vänner stod i kö i typ 45 minuter och sen stod man som packade sillar asså man fick ingen luft, så illa var det, jaja. Kul var det sen alla fall. Sen dansade man jätte mycket tills man inte kännde benen längre och halsen var som jag vet inte vad.. Haha så var det vara..
Nu har jag precis ätit och sitter ensam hemma och lyssnar på Laser Inc. – Vill ha dig. Dom körde dne igår så var jag bara tvungen att lyssan på dne. haha, jaja sitter även och väntar på att dom ska lägga upp bilder på facebook, så fort dom kommer på facebook så lägger jag upp dom på bloggen.
Uppdaterar sen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0