Klistemärken på ryggen

hejsan bloggen!
nu är jag hemma från första skoldagen och den var okej. Jag gillar måndagar för att det är sköna lektioner och kort dag, ass kul var det alla fall eller det var okej första skol dagen som jag skrev i första meningen.
Idag var det först svenska, på svenskan gjorde vi typ ingenting, vi läste pojken i randig pyamas, okej bok! (y) Sen så hade vi so och då fick vi gymnasie katalogen, den skulle vi ha fårr för ungefär 1 månad sen men fick den idag.. JAJA sen blev det slöjd. Har börjat på en lite finulig grej. Jag ska inte avslöjade det först den är klar, det kommer att ta ass långt tid, måste borra, borra och borra. Sen så hade vi Idrott, vi hade badminton, kunde inte vara med för att jag hade grymt ont i ryggen. Det har jag nu också, sen klockan typ 1 så gick jag från skolan för att åka tilll doktorn, har fått en tens apparat som skickar inpulser till min nerv i ryggen så nu har jag klistermärken på ryggen och en fin dosa i fickan. FINT! Nu ska jag väll snart plugga lite och kolla i gymnasie katalogen och skicka i väg svenskan.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0