Hanna och Hanna

hej bloggen!
Nu ligger jag i min säng ny duschat och fräsch känner mig det alla fall. Jaja, jag var på Almtuna-Leksand matchen och Almtuna förlora mot dom med 3-0. Det är inget man ska hänga läpp över.. Det händer alla lag en gång i livet (eller fler) Jag har inte så mycket skriva mer, just det i ishallen så träffade jag Hanna och Hanna. Dom stod i kiosken och "serverade" korv, dricka, popcorn och massa annat som brukar finnas i kiosker. Jag har saknat Hanna jätte mycket, jag har inte träffat krypet sen back2charter. Då röjde vi assåååååå. Hahaha, nej då vi tog det lugnt men vi dansa as mycket då. jaja ska nog börja släcka lampan och ligga under täcket och sova.
Puss uppdaterar i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0