Stan men inget ville hem med mig.

hej bloggen!
Nu sitter jag i mitt vardagsrum och har tagit en plugg paus på 10 minuter kanske. Så jag hinner lägga upp ett inlägg. Idag har jag haft vanliga lektioner och lite sånt vanligt som händer på tisdagar. Alla 9orna hade lucia träning. Det lät väll bra tror jag men jag blir irriterad på musik läraren för att han ska dryga ut låtarna hela tiden (SUCK). Jaja, allt kan inte vara perfekt. Sen så berättade våran SO lärare att vi inte hade någon So så vi slutade 5 i 2 så det var super skönt. Så efter skolan så åkte jag till stan med Mathilda och Matilda. Kollade på lite kläder men inget följde med mig hem. Jag måste spara mina små slantar till julklappar och massa annat. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och fixa frillan lite. Kommer nog en uppdatering innan jag går och lägger mig. puss
Imorgon är det öppethus på fyrisksolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0