Put your hands up

hej bloggen!
Nu sitter jag vid datorn och försöker att skriva en bokresention men det går inte bra.. jaja i morse kan jag berätta lite om. I morse var jag tvungen att gå upp klockan 8 för att jag skulle till min sjuk gymnast och hon kollade på min rygg och hon sa vad jag skulle göra och inte göra, jag ska till henne på måndag nästa vecka också och då ska jag få ha en tens aparat som jag kommer att ha i 6 veckor från och med måndag (y) Det är bra att den inte syns, inte snyggt att ha lappar på ryggen. haha.
Sen var jag och solade med mamma, mysigt. Solade jamaica (stå solarium) Ass skönt kan jag säga. Det är mycket skönare och hygieniskare än ligg solarium. Jaja nu ska jag hjälpa mamma med maten sen kommer Cassi hit. Vi ska även gå på back2charter. PARTAJH
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0