Skön rulle.

hejssan bloggen
Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid och så har jag haft massa i plugget att göra så det har tiden gått åt till. Ledsen att säga det men det är sant faktiskt! :/ Jaja, igår så var jag först i skolan och hade vanliga lektioner och så lsutade vi vanlig tid och allt var frid och fröjd. Sen typ klockan 7 så åkte jag till Sofia i Årsta och var där hela kvällen och chillade och kollar på film och sjöng och massa andra skojsiga saker. Sen sov jag över där och åkte hem runt halv 2.
Idag så har jag vart hemma och tagir det lungt. Nu på kvällen så tog jag en promis och det tog typ en timme så det var skönt med nya jackan (Y) hehe. Men nu ska jag väll sova tror jag eller så kollar jag på en skön rulle. Vi får se hur det blir.
godnatt kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0