Så mycket möten, så lite tid

hej bloggen..
Idag är jag jätte skol trött så jag ocrkar inte skriva något långt inlägg. Jag har haft saker att göra hela dagen från 7-8. Inte kul. men några saker kan jag berätta. Först var jag i skolan som vanlig och hade vanliga lektioner, hehe lika tråkigt som vanligt. Sen halv 3 var jag på ett möte som jag inte vill skriva om. Väldigt privat. Sen efter mötet så åkte jag buss till stan med Matilda och mamma. Jag köpte äntligen min efterlängtade vinterjacka. Nice, det blev en fjällräven! Sen så stack jag och åt med Daisy före konfa mötet. Det blev Sallad. Efter att jag hade krubbat så gick vi till gymnasiemässan och sluttade lite och fick lite info om olika friskolor. SKOJ! Sen s gick vi från Musikens hus till 9ans buss. Vi orkade inte gå till Luthagen. Det var så lååååååångt att gå. Sen så gick jag till Daisy ett tag efter för där skulle min låsas pappa hämta mig. Så nu är jag hemma och ska snart ta kort på lite saker jag har köpt på sistone.  Eller gör det nog i morgon för jag ska sova nu. Vi ses. puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad önskar du dig i julklapp, svara gärna i mitt inlägg där jag frågar. Tack i förhand :)

2010-11-26 @ 15:27:19
URL: http://eklundskarfelts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0