Så kan det gå när inte haspen är på..

Tjabba!
Nuu är jag hemma och sak snart börja skriva på min so. Suck inte kul att skriva så mycket, jag har 8 sidor som jag ska skriva rent tills ftredag så man måste ju börja någon gång (Y) Så det är väll det som kommer att hända idag, jag känner mig JÄTTE duktig att jag har pluggat alla dagar den hä veckan (men det är  ju bara onsdag) men ändå.. Jaja idag så gick jag upp skaplig tid och tog det lungt till skolan. Sen så märkte jag att jag ahde glömt mina nyklar i mormors bil så det var lite svårt att komme in i skåpet . Men som tur att jag inte hade något i skpet så. Sen så efetr skolan så träffade jag på Emma och vi gick runt lite på stan och hon köpte lite. hehe, jaja så akn det gå när inte haspen är på. Nu ska jag på bandy med Julia. Om jag hittar maeran ska försöka få något på bild ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0