Smart att gå blött, Nej... VINTERSKOR HÄR KOMMER JAG!

hej bloggen
Igår var jag jätte trött och somnade klockan 7 så jag hann inte blogga igår. Haha, igår hände det massa saker. Jag var först i skolan och det hände inget speciellt. Det var vanliga lektioner och sen så åkte jag, Sara, Oscar, Robin och Emil till gymnasiemässan. Det var jätte mycket folk som jag käner där. Jag träffade Johanna, Hanna, Erik och massa andra som jag inte kommer ihåg. Om man säger så här, nästan alla 95or i Uppsala var där. Det var ganska kul tycker jag.
Sen när vi skulle ta bussen hem från fyrishov så stod vi vid bussen i ungefär 30minuter för att bussen körde förbi oss och vi sprang till busshållplatsen vid mosken sen körde den förbi oss igen sen så fick vi byta buss i Gamla Uppsala. Så hela dagen igår var helt knäpp och allt blev kalt och blöt.
Sånt händre också, nu ska jag snart till skolan och plugga (Y) :D
Uppdaterar med bilder idag och allt annat.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0