MYYZ

hejsan blogggen!
Nu ligger jag i soffan och inte gör så mycket, jag ska snart tvätta bort sminket och sen soffa jag är jätte trött. Idag var jag först i skolan och hade dom vanliga lektionerna. Det var som vanligt, sen efter skolan så åkte jag hem till Sofia och var med henne ett tag, vi gjorde varm choklad och pratade massa. Vi har inte vart med varann på ett tag så det var på tiden kände jag. Se gick vi från Sofias mammas nya lägenhet till stan för jag skulle träffa Oscar. Vi satt och kollade på film och myste i soffan. Det var jätte mysigt, det måste göras om kanske i helgen vi får se ;) Sen så åkte jag bussen hem och där på bussen träffad jag Lisa, min gamla dans lärare som var BÄST! Jag saknar henne att ha som dans lärare. Jaja sen åkte jag bussen hem och nu har jag pluggat lite grann och ska sova nu. Vi ses bloggen. Godnatt kyss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0