Mjukisdress och sheperds!

hej bloggen!
Jag kommer i fortsättningen att blogga här på cheerblond. Lisa orkade inte så det får bli att jag bloggar här. Idag har jag gjort lite saker alla fall. Först så regnade det i morse så jag ville inte gå upp ur sängen.. hehe inte kul kan jag säga. Sen så hade jag bara ynka 2 lektioner, svenska och sen hade jag so. På svenska så jobbade vi med saker som jag tappade ordet för.. Sen så hade vi so och då hade vi datorerna, skrev igenom so. Eller jag skrev rent det för jag skrev och gjorde om det till mina egna meningar. Sen så åkte vi till Olle Pott. Vi gjorde glas fat där. Mitt blev vit, grönt och lite andra färger. Vi gjorde det i små grupper jag åkte med: Sarah, Elin, Simon, Joel, Daniel, Linn, Emil, Josefine, Alexander B, Oscar och Jag så klart ;) Sen så slutade vi halv 3 så sen gick jag till bussen. Skulle egentligen kanske ha träffat Cassandar men det var så kalt så jag orkade inte :( Så nu har jag vart hemma ett tag så har duckit varm choklad och ätit mat. Haha, måste bara skriva också att jag sitter i min mjukisdress och mina sheperds (Y) Så ikväll blir det att gå på grannen party också :D Ser inte fram emot det, jag har prov så jag orkar inte. Måste även plugga ikväll.
Snart kommer det nog komma en ny header och en ny design till min blogg, jag har haft min ett tag nu och den är lite somrig också.. Man vill ha en lite murrigare och lite mer vinter och höst. Tänker lägga upp lite bilder ikväll också.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0