Kyss, vad är det?

hej bloggen!
Nu ligger jag i sängen och ska snart sätta på en rulle på tv och ta det lugnt hela kvällen. Kan berätta lite kort om helgen.
Lördag: På lördagen så var jag först i skolan för vi hade öppet hus från 9-12. Hade nästan bara trista lektioner. Sen så åkte jag hem och duschade och fixade mig lite sen åkte jag tåg med mamma och lillebror till knivsta men mamma och my little bro fortsatte resan till Märsta på kalas medan jag åkte jag till knivsta. I knivsta så åkte jag hem till Cassie och var med henne och Sara hela kvällen. Det var lite skojsigt. Sen så sov jag över hos Cassie.
Idag eller nu rättare sagt har jag duschat och tagit det lugnt som jag skrev i dom meningarna högst upp. Jaja nu blir det film och mys. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0